ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA
USLUGE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANALIZA TRŽIŠTA
 
 

Link na pregled usluga istraživanja tržišta Istraživanja tržišta

Istraživanje tržišta je srž sustava donošenja odluka u upravljanju marketingom jer ima zadaću pružanja potrebnih informacija. Istraživanja tržišta je unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i
analiziranja podataka u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje (marketinških) odluka.

Tvrtke obično izdvajaju 1% ili 2% ukupne prodaje na proračun za marketinška istraživanja. Marketinško istraživanje nije ograničeno samo na velike tvrtke s velikim proračunima za istraživanje tržišta.

Proces istraživanja tržišta obuhvaća definiranje problema i ciljeva istraživanja, određivanje izvora podataka i vrste istraživanja, određivanje metoda i obrazaca za prikupljanje podataka, određivanje vrste uzorka i prikupljanje primarnih podataka, analizu podataka i interpretaciju rezultata i sastavljanje izvještaja.

 
 
Poslovni portal za poslovne informacije
Ažurirano: 5. 12. 2022.